Muszáj tökéletesnek lennem?

Muszáj tökéletesnek lennem?

0611 Sógornőmnek

2021. július 14. - Sztracsatella93

Szia 

Nekem is nagyon nehéz, sajnálom borzasztóan a történteket. Egy rendkívül fontos és elfogadó, szerető  családot hagyok magam mögött. Nehéz, hogy nem tudom egyértelműen megmondani, miért döntöttem így. Nehéz, hogy nem tudom sem Daninak, sem még magamnek sem megmagyarázni. Nagyon szeretem Danit, és őszintén remélem, hogy idővel jobb és passzosabb társat talál majd. Amit én meg tudtam tenni érte, az az én szememben is rettentően kevés volt. A legjobbakkat akarom és kívánom neki. Azt nem tudom megmagyarázni, hogy velem mi történik és miért akarok mást, de remélem, idóvel ez is rendeződik, helyreáll. Nagyon fájdalmas ezeket leírnom, és még inkább elvágnom magamtól Danit, de egy percig sem akarom húzni az idejét. Szörnyen érzem magam, és csak remélni tudom, hogy majd mindent másképp látunk egyszer. Minden jót nektek, és soha ne kerüljetek hasonló szituációba! 

A bejegyzés trackback címe:

https://myperfectlife.blog.hu/api/trackback/id/tr7516627108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása