Muszáj tökéletesnek lennem?

Muszáj tökéletesnek lennem?

Visszaemlékezés 2019.04.06.

2022. április 05. - Sztracsatella93

Pont egy éve ilyenkor a ruhám után futkostam. Egyszer csak lemaradt a sok autó - vajon nyertem, vagy elszaladtam pirosan? Két héttel korábban még egymás mellett komolykodtunk, életre szól a döntés, mit meghozni akarunk. Rémálomból felocsúdni, ennyit reméltem, de a java még eztán jött, nem is sejtettem. Holnapra már jó lesz minden, de én addig szétestem, hogy mi történik körülöttem, valaki döntse el helyettem. Ott állt mellettem és mindent kézben tartott, fel nem fogtam már csak a lényeget: Szeretem - ennyit mondott. Rajtam a sor, esküszöm - csak egy pillanat az egész, megy a pörgés tovább, nincs pihenés. Tánc és búcsú, tánc és puszi, egy falat és újra buli. Mindenki szerette, élvezte, másnap csak a fejét érezte. Nekük most kezdődött csak 9 év próba után élesben, de tán elboldogulunk kettesben.

A bejegyzés trackback címe:

https://myperfectlife.blog.hu/api/trackback/id/tr3317798087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása