Muszáj tökéletesnek lennem?

Muszáj tökéletesnek lennem?

2021. szeptember 25. - Sztracsatella93

A zavarodottságom nem javul.

Nagyon tudsz hiányozni. Szeretnélek látni. Tudni, hogy rendben vagy. 

Félek attól, hogy nem vagyok veled, amikor szükséged van rám.

Nem tudom, hogy bírom. Most kicsit jobb, de amit nem tudok, hogy az elhatározásom adott erőt, vagy valójában kezdek jobban lenni. Utóbbi esetben viszont kukába az elhatározással? 

Annyira jó lenne, ha valakinek kész válaszai lennének! Ha meg tudnák mondani, hogy az érzéseim mögött mi van.

Jó szeretni és szerelmesnek lenni. És utálom magam mindeközben.

Mit tanultam magamról az elmúlt 4 hónapban?

Nincs kitartásom.

Nem tudom fegyelmezni önmagam.

Minden ami kell nekem, azonnal akarom.

Nem tudok nemet mondani a vágyaimra.

Fel tudok reggelente kelni és reggelit készíteni.

Megtanultam fájdalmat érezni.

A saját kedvemért sminkelek.

Sminkben érzem igazán szépnek és vonzónak magam.

Nem bírom nélküled - az eddigi jelek szerint legalábbis.

Könnyen feladom.

Eldobtam magamtól 12 évnyi szerelmet.

Egyedül nehezen maradok meg - könnyen kezdek depizni.

Van hova fejlődni, nem?

 

Én is örülnék, ha elhívnád a lányt randizni. Megértem, hogy nem akarod elölről kezdeni. De ne is így gondolj rá most. Csak egyszerűen gondolj arra, hogy megismerhetsz egy csodálatos embert.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://myperfectlife.blog.hu/api/trackback/id/tr6516700376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása